Luna asta am făcut 13 ani!
13 ani de agenție independentă, de proiecte faine, de clienți mișto și de colege și colegi care mai de care. 13 ani de Conan PR!
Cu un portofoliu de clienți atât internaționali, cât și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau HR, până la Retail sau FMCG, în 13 ani de activitate am lucrat cu peste 100 de branduri și companii.
Retrospectiva anului 2022 și planuri pentru 2023
Am încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 934,800 de euro, cu 35% mai mult decât în 2021. Tot în 2022, am adăugat în portofoliu noi clienți precum Kiwi.com, UiPath Foundation, crama Liliac sau Flip. În plus, anul trecut ne-am dechis și propriul departament de social media, pentru a oferi servicii adaptate erei digitale.
Alte branduri pentru care suntem partenerul de comunicare se numără și Uber, Mindspace, Bridgestone, Lăptăria cu Caimac, Dino Parc Râșnov, Smartree, Galantom sau Bookster.
„Anul 2022 a venit și cu provocări. A fost primul an post-pandemie și atât noi, cât și clienții noștri, am încercat să ajutăm la recuperarea pierderilor din cei doi ani de Covid.
Ne-am concentrat pe echipă și pe înțelegerea nevoilor de comunicare actuale ale clienților. Am încercat să înțelegem cât mai bine ce ni s-a întâmplat în pandemie și ce putem face ca să spunem cu mâna pe inimă că am aplicat din lecțiile crizei. Apoi au venit proiecte, ne-am făcut planuri concrete, am participat la multe pitch-uri dar am avut și multe interviuri de angajare, mult business, cu presiune pe alocuri, dar și cu bucuria reîntoarcerii la birou. 2022 a însemnat și un drive mult mai accentuat spre digital PR”, spune Elena Bululete, Managing Partner Conan PR.
Citește toate detaliile în comunicatul de presă publicat pe Romania Insider.
Comments