Elena Bululete: Clienții au nevoie de un partener alături, care să gândească pe termen lung și strategic, să construiască branduri și relații semnificative
- Conan PR

- Feb 22, 2024
- 1 min read
O discuție faină între Elena Bululete, a noastră co-fondatoare și Managing Partner, și Romanița Oprea, pentru Business Review - iată ceea ce îți recomandăm pentru prelegerea zilnică despre MarComm. Desigur, o găsești aici! Dar, dacă ești în căutarea unui rapid sneak peek, iată una:
Cum ai caracteriza evoluția industriei PR din România? Cum ai caracteriza industria în acest moment (creativitate, bugete, strategie etc.)?
Recuperându-ne cu prudență – pandemia a lovit puternic industria, am simțit că vom reveni la accelerație maximă, dar în schimb facem pași mici (dar constanți). Chiar și așa, am avut proiecte grozave anul trecut – am început o mare colaborare între Zalando și Festivalul Diploma, am sărbătorit 5 ani de Lăptăria cu caimac cu niște produse și evenimente noi, am dezvoltat o campanie grozavă împreună cu Kiwi.com (World Travel Hackers), am prins trendul Barbie cu Uber Pink, am lansat Klarna pe piața din România și am organizat Flip Sustainability Talks, ca să numim doar câteva.
