Elena, Managing Partner @Conan, a povestit cu Romanița Oprea pentru Revista Biz despre care sunt avantajele unei organizații mici în cazuri de criză, cum ar fi abia trecuta pandemie de COVID, crize economice și așa mai departe.
Și până aveți vreme să citiți întregul material, vă lăsăm cu câteva rânduri preluate din articol, pe post de #teaser.
„Și o agenție mică sau medie poate să furnizeze serviciile pe care le oferă o agenție mare atât timp cât reușește să construiască o rețea de resurse, un hub de competențe, dacă vrei, pe care să le acceseze atunci când e nevoie.
Sigur, integrarea competențelor într-o singură echipă are avantaje, dar, în perioade de recesiune, flexibilitatea pe care ți-o oferă un astfel de hub este un asset major. Focusul pe echipă și cum reușim să rămânem o echipă în toată perioada de criză, acestea au fost prioritățile noastre.
Cum facem ca distanța să nu ne îndepărteze, cum reușim să reintegrăm biroul în activitățile noastre, ce merită să păstrăm dintre lucrurile pe care le-am descoperit în pandemie, cum facem ca noii colegi să devină parte din echipă în condițiile unui program hibrid și multe alte întrebări la care am tot încercat și, în continuare, încercăm să găsim răspunsuri, a explicat Elena Bululete.”
Comments