top of page
Search
  • Writer's pictureConan PR

Europa devine roz: Klarna anunță o creștere semnificativă în piețele cheie din Europa

Klarna, rețeaua globală de plăți și destinația de cumpărături bazată pe inteligență artificială, anunță un nivel semnificativ de creștere în Europa, cu o majorare a GMV (volum de marfă brută) de 14% față de aceeași perioadă a anului trecut (trimestrul al doilea) - depășind, astfel, industria comerțului electronic, care a crescut doar cu 1% în aceeași perioadă*. Din 2020, Klarna a intrat pe 11 piețe europene, cele mai recente fiind România și Republica Cehă. Compania a adunat 100 de milioane de consumatori europeni și s-a asociat cu peste 470.000 de comercianți, cu noi acorduri multinaționale recente care includ TIER, MandMDirect și Deichmann.


Pe măsură ce alți furnizorii de servicii BNPL părăsesc piața din cauza condițiilor economice dificile, Klarna își consolidează angajamentul de a investi, a continua creșterea și dezvoltarea relațiilor cu noi clienți, construind încrederea și loialitatea care îi determină să folosească din nou și din nou serviciile companiei. Un sondaj recent Klarna** a dezvăluit că 74% dintre clienții europeni utilizează serviciile companiei cel puțin o dată pe lună, încrederea fiind principalul motiv pentru care aleg să facă cumpărături cu Klarna, urmată de ușurința plății.


"Este fantastic să vedem această creștere fenomenală și susținută în Europa, cu o majorare a GMV de 14% în regiune. În timp ce alți jucători își reduc angajamentul sau părăsesc regiunea în totalitate, noi ne consolidăm poziția în Europa, dar și în SUA", a declarat Sebastian Siemiatkowski, CEO Klarna.


Cel mai bine cunoscută pentru produsele sale Buy Now Pay Later, Klarna a lansat Pay Now, opțiunea companiei de debitare instantă, în toate piețele europene - aceasta reprezintă aproximativ o treime din toate tranzacțiile. Acest lucru înseamnă că acum consumatorii au opțiunea de a plăti în întregime imediat sau de a plăti în rate - fără dobândă - atunci când selectează Klarna la finalizarea cumpărăturilor. La rândul lor, comercianții le oferă consumatorilor o experiență de finalizare a cumpărăturilor fără probleme și mai multe opțiuni de plată, în funcție de nevoile lor.


Citește toate detaliile în comunicatul de presă publicat pe Bursa.


Comments


bottom of page