top of page
Search
Writer's pictureConan PR

Jam Session și eMAG: pentru Familia Căutărescu căutarea nu se oprește niciodată

  • Jam Session Agency semnează una dintre cele mai mari platforme de comunicare pentru eMAG, născută chiar din sloganul brandului: „Căutarea nu se oprește niciodată”;

  • Membrii familiei Căutărescu aduc experiența shopping-ului online mai aproape de clienții eMAG prin tipologii de căutători prin eMAG.


Conan PR anunță cea mai recentă platformă de comunicare semnată de Jam Session Agency pentru eMAG, dedicată tuturor „căutătorilor de oferte” și pasionaților de shopping la îndemână, care vor să găsească orice într-un singur loc.


Printr-o abordare de infotainment ușor de înțeles, platforma oferă o experiență completă, care îmbină conținutul relevant despre business și produse, cu pastile de entertainment în care ne regăsim.

Personajele familiei Căutărescu au fost construite pornind de la tipologii specifice sitcomului (orice asemănare cu Young Sheldon, Kramer, Al Bundy sau Haley Dunphy e pur întâmplătoare). Fiecare dintre cei 6 membri ai familiei e un tip de căutător prin viață și prin eMAG, dar și un tip de „mucalit” ce perpetuează un anumit umor: fie cinic, fie sec, fie flamboaiant, astfel încât clienții să se regăsească și să se bucure de o conexiune reală cu brandul.


eMAG va deveni, prin Familia Căutărescu, o destinație universală pentru shopping și punctul de plecare pentru oricine caută ceva de cumpărat online. Echipa Jam Session și-a propus să transforme platforma eMAG într-un browser universal al shopping-ului, locul unde oamenii se duc direct atunci când au nevoie de ceva.



„Noua platformă de comunicare pentru eMAG, sau, cum ne place nouă să îi spunem, acest sitcom al ofertelor și căutărilor ce îi are ca protagoniști pe Căutăresti, a luat naștere din dorința de a ne apropia de oameni și de a le spune pe un ton simplu, light-hearted și presărat cu umor, ce aduce eMAG-ul în viața lor. Avem planuri mari pentru Familia Căutărescu. Este o platformă care se va vedea nu doar în România, ci și în Ungaria și Bulgaria, așa că ea trebuie să rămână vie, să fie reinventată cu fiecare flight, astfel încât să aducă mereu ceva nou și entertaining, păstrând tensiuni relevante de business, dar și o zonă de conflict umană care să stabilească o conexiune emoțională”, spune Andreea Ghenoiu, Creative Partner al Jam Session Agency.


eMAG, Jam Session Agency, Family Film și regizorul Radu Muntean au lucrat cu spor pentru ca Familia Căutărescu să prindă viață și să surprindă șase tipologii: Căutătorul Organizat, Căutătorul de Nou, Căutătorul Super Smart, Căutătorul Mereu în Priză, Căutătorul de Altceva și Căutătorul Chibzuit. Cei șase super actori implicați au interpretat clișee găsite în rândul cumpărătorilor eMAG, împrumutând trăsături din personajele sitcomurilor celebre. Mai multe informații despre Anton, Ema, Flori, Relu, David și Bebe găsiți aici.


Citește toate detaliile în comunicatul de presă publicat pe PRwave.

Comments


bottom of page