Noua generație de cumpărători își dorește ca inovațiile tehnologice să ducă experiența de shopping la următorul nivel;
81% din Gen Z și & Millennials se așteaptă ca Realitatea Augmentată să îmbunătățească cumpărăturile făcute direct în magazin;
65% din ei spun că personalizarea ofertei este cheia intenției lor de cumpărare.
Klarna, rețeaua globală de plăți și destinația de cumpărături bazată pe inteligență artificială, anunță lansarea raportului „The Future of Retail”. Datele din raport dezvăluie modul în care comercianții vor trebui să își adapteze oferta pentru a câștiga cumpărători în viitor. Având în vedere cele mai recente inovații tehnologice, AI, AR și roboții vor domina cel mai probabil experiența de cumpărare din magazine și online, cu servicii precum Klarna, care deja integrează personalizări AI în produsele sale.
Klarna a vorbit cu peste 5.000 de consumatori din 5 țări și a făcut echipă cu un expert în retail pentru a explora modul în care va evolua viitorul shopping-ului. Raportul „The Future of Retail” include, de asemenea, predicții privind viitorul unora dintre principalii retaileri din lume și al ChatGPT, chatbot-ul de inteligență artificială dezvoltat de OpenAI, care a făcut echipă cu Klarna pentru a eficientiza cumpărăturile smoooth.
Studiul Klarna a examinat obiceiurile de cumpărare care vor exista peste 18 ani, atunci când membrii generației Z vor atinge vârsta de 40 de ani și, împreună cu milenialii, vor reprezenta principalii consumatori.
David Sandström, Chief Marketing Officer la Klarna, a declarat: „În lumea occidentală, aproximativ 80% din toate achizițiile online se fac prin căutare, în timp ce restul de 20% se bazează pe recomandări personalizate. În schimb, în China, 80% din achizițiile online sunt determinate de recomandări personalizate. Acest studiu confirmă faptul că cumpărătorii din lumea occidentală își doresc o experiență de cumpărături similară, care este acum disponibilă pe aplicația Klarna, susținută prin AI și prin datele furnizate de istoricul achizițiilor. Următoarea generație de consumatori se va aștepta la o experiență de cumpărături extrem de personalizată, în care produsele îi găsesc pe ei și nu invers.”
Citește toate detaliile în comunicatul de presă publicat pe G4Media.
Comments