top of page
Search
  • Writer's pictureConan PR

Lăptăria cu Caimac sărbătorește 5 ani prin lansarea Kefir Kefir

  • La 5 ani de la intrarea pe piață a brandului, Lăptăria cu Caimac lansează o gamă nouă de produse: Kefir.

  • Printre cele mai cerute produse, kefirul este disponibil în două variante: la sticlă de 375g și la borcan de 300g.

  • Produsul este denumit Kefir Kefir pentru a evidenția simbioza drojdiilor și a bacteriilor lactice, produsul fiind obținut prin dublă fermentație, cu bacterii bune și drojdii.

Conan PR anunță aniversarea de 5 ani a Lăptăriei cu Caimac, producătorul de lactate 100% românești, naturale și minim procesate. Cu ocazia aniversării, brandul aduce pe rafturile magazinelor un produs mult așteptat, și anume Kefir Kefir, o alegere sănătoasă și delicioasă pentru toți iubitorii produselor lactate.


Lăptăria cu Caimac, brand recunoscut pentru produsele sale cu gust autentic și de înaltă calitate, lansează Kefir Kefir ca răspuns pentru cererea tot mai mare a consumatorilor și extinde astfel portofoliul de produse cu două variante de kefir, una cu 1,6% grăsime, disponibilă la sticlă, de băut și o variantă cu 5% grăsime, la borcan, de mânacat. Ambele variante sunt deja disponibile în marile lanțuri de magazine și online, pe aplicațiile de tip supermarket.


„Suntem încântați să sărbătorim 5 ani de activitate prin lansarea Kefir Kefir. Lucrăm de aproape un an de zile la el, fiind un produs mai greu de realizat, prin prisma procesului de fermentație cu drojdii, nu numai cu fermenți lactici. Cu toate acestea, ne-am dorit tare mult să le oferim consumatorilor noștri ceea ce își doresc și am făcut eforturi considerabile pentru a aduce acest nou produs pe rafturile magazinelor", a declarat Mădălina Cocan, co-fondator Lăptăria cu Caimac.



„Mă bucur să mă alătur echipei în perioada aniversării a 5 ani de la lansarea Lăptăriei! Este o oportunitate extraordinară pentru mine de a contribui la povestea de succes a acestui brand. Ne dorim să continuăm să evoluăm prin consolidarea poziţiei, prin creşterea numărului de produse prezente la raft și prin extinderea portofoliului. Bineînțeles, păstrând calitatea și gustul cu care ne-am obișnuit consumatorii”, spune Cornel Dănilă, Director General Agroserv Măriuța.


Citește toate detaliile în comunicatul de presă publicat pe retail.ro.

Comments


bottom of page